diumenge, 17 d’octubre del 2010

ENDEVINA QUI VE AQUESTA NIT


Stanley Kramer, Spencer Tracy, Sidney Poitier, Katharine Hepburn, Katharine Houghton? No, no, el que no pot ser, no pot ser i, a més, és impossible. De tota manera, podeu esperar a finals d'octubre si és que teniu ganes de visualitzar fantasmes, perquè les acadèmies d'anglés i les discoteques ja fa anys que van importar la festa del Halloween...

No, aquesta nit Mercedes Milà serà la Katharine Hepburn del Gran Hermano 12 a Tele5 (el programa més seguit pels universitaris de tota Europa... ¿?), mentre a Vent del Pla aquest paper protagonista el farà per última vegada Emma Vilarasau ja que s'acomiada la sèrie estrella de TV3 que, per sort, encara podem seguir a la majoria dels pobles de La Plana malgrat les intencions telecides i catalanófobes dels manaires valencians de la Generalitat...



De tota manera, els vila-realencs esperem que la nit del dilluns entre a les cases/pantalles de televisió el nostre particular Sidney Poitier, és a dir, Marcos Senna per triomfar al Rico Pérez davant l'Hèrcules i ascendir a la primera plaça de la Lliga BBVA malgrat l'oposició de l'Spencer Tracy alacantí que no és altre que l'excel·lent entrenador Esteban Vigo.

El que queda per demostrar-se és si també vindrà a sopar, a la casa de Guadalix de la Sierra del Gran Hermano 12, algun dels dos personatges de la foto que encapçala aquest post, és a dir, l'autor d'aquest bloc/blog (a qui, potser, li hagués agradat més el paper de director de la pel·lícula Endevina qui ve aquesta nit a sopar que va desenvolupar Stanley Kramer) o la Chica Karamelo que, evidentment, pot convertir-se aquesta nit en la Katharine Houghton de Vila-real...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

LA FETIDEZ DE LA CORRUPCIÓN

El PP se aplica con denuedo (¿qué otra cosa puede hacer?) a banalizar el fenómeno, acogiéndose precisamente al escaso o nulo castigo que ha merecido del votante valenciano. Pero, sin embargo, sería temerario deducir de ello que votar mayoritariamente a la derecha es ya parte de nuestra idiosincrasia. El gobierno de Francisco Camps no es hoy otra cosa que un foco de corrupción y así lo traduce su imagen mediática. A este respecto, es patético el contraste entre el discurso enfático que el presidente prodiga y la penosa realidad que proyectamos.
Al contrario de lo que opinaba un eminente ex ministro, creemos que se debe hablar sobre la corrupción, y denunciarla, y señalar con el dedo, pues con ello se contribuye al saneamiento social. Lo grave es que todo el discurso cívico y político se consuma en este indignante temario. Pero tal es y acabará siendo el legado de esta legislatura, de la que apenas han emanado noticias alentadoras. Este PP que nos ha tocado en suerte pudre cuanto toca y la crónica de su tránsito por el poder clama por un Roberto Saviano capaz de comprimir en un texto la ristra de episodios delictivos y personajes codiciosos -además de mediocres- que la pueblan. Ni siquiera la visita del Papa arroja unas cuentas claras, aunque solo fuere por el pío motivo que las provoca.
Ni claras ni oscuras, pues no se rinden cuentas de nada y santas pascuas. No ha de extrañarnos que la opacidad y la arbitrariedad sean norma en innumerables capítulos de la gestión pública y que de este modo lleguen a producirse trances como el que nos tiene atónitos estos días. Nos referimos a la ayuda económica al tercer o cuarto mundo que, en vez de ser un alarde solidario, tiene demasiados visos de ser otra cueva de Alí Babá. El lector puede ilustrar este episodio con una rica serie de tramas y casos, así como de imputados y procesados de los que emana el fétido hedor de la corrupción que nos afama.
Pero lo más lamentable de este largo paréntesis choricero es el tiempo y los recursos despilfarrados cuando tantas son las urgencias de este país venido a menos. Sanidad, enseñanza, cultura, estrategias de futuro para afrontar los cambios necesarios y apremiantes no han sido en ningún momento objeto de debate, quedándose en barbecho. En puridad, lo más decisivo que nos ha pasado a los valencianos en los últimos años será la llegada del AVE a Madrid, y ese hito no dependía de nosotros.
Pérez Benlloch (El País)

Anònim ha dit...

Al final, res de res, Vila-real NI-NI, ni la Chica Caramelo a Gran Hermano, ni líders de la LLiga BBVA... ens haurem de conformar amb el protagonisme durant la setmana passada de Sheilys, una vila-realenca d'adopció que va ser portada de la revista Interviu després d'haver passat pel programa "Mujeres y Hombres y vicerversa":
http://www.interviu.es/archivo/(edicion)/120824

Mary Ñas.

PiJr. ha dit...

No res, si no entra la karamelo, seguiré sense vore tele5.

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes