dijous, 8 de gener del 2009

Pares, mares, professors, fills, alumnes...

M'han recomanat visionar aquests vídeos, més com a professor -supose- que com a pare... per qüestions cronològiques. I, ara mateix, sóc jo el que recomane visionar i reflexionar al respecte. Tenen massa drets els nostres fills/alumnes menors d'edat? Tenen poques obligacions? No podem fer res més, els pares? No podem fer res més, els professors? No poden fer res més els polítics, juristes, ciutadans...?

Gràcies, Vicent!






=================================================

I aquestes fotos de Merxe, de regal ("De la plaça, no parles massa": mira, compara i de segur que trobes coses millor pertot arreu...).

PlaçA Vila Real
View SlideShare presentation or Upload your own.

.....................................................................................................................

2 comentaris:

Qui té llengua va a Roma ha dit...

He vist els dos vídeos i m'han semblat de molt d'interés. Crec que és de veres que aparentment hem avançant socialment... però que que no hem aprés a construir eixos nous models de societat... interessants les darreres paraules... I m'han fet reflexionar.. perquè també jo soc u d'eixos que no fa massa perquè no em sent que no forme part de res.. .però tal volta hauria de replantejar-me aquest pensament i aquesta actitud. gràcies per deixar els vídeos ací. Els vaig a penjar en el meu facebook per si algú té curiositat i els veu.

Anònim ha dit...

Molt bona aportació!!
La veritat que el món de l'ensenyament està ben rebolicat per culpa dels pares que no volen assumir les seues funcions!!!
Els pares a l'escola!!!

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes