dimecres, 15 de desembre del 2010

NADALENCA ALARMANT


Si te diguera, amor meu,
que no tinc ganes de bromes,
ni de viatjar en avió,
no siga que ens enganxen,
entre tant de controlador
d'avions i de persones...

Potser, després de vacances
vindran les cares més llargues,
jo vull que no m'abandones
amor meu a l'alarma:
a l'arma, a l'arma,
que ningú desenfunde una arma...
perquè açò em sona a Tejero,
jo no entenc el Zapatero...

El diner que mai hem tingut
s'amaga a la caixa d'hisenda,
són les darreres monedes
d'una escarransida renda,
llàstima no ser controlador
per guanyar un sou millor...

Milers de passatgers callats
passaran pels aeroports,
amb tots els drets mutilats
pels senyors controladors,
maleït ball dels retalls
en nom de la democràcia:
alarma, a l'arma,
que ningú desenfunde una arma...
perquè açò em sona a Tejero,
jo no entenc el Zapatero...

Lluís Eudald Autemòbil (joglar aeri).-


PD.-Estat d'alarma (segons el Dret Constitucional): Situació d'excepció decretada pel govern d'un estat, el qual suspèn determinades garanties i llibertats personals als seus ciutadans. És intenció governamental perllongar l'estat d'alarma fins al dia 15 de gener per "garantir que tot siga igual que abans del dia 3 desembre", quan els controladors aeris van abandonar el seu lloc de feina. Per la seua banda, Luis Eduardo Aute ha afirmat que les alarmes a l'alba són més alarmants amb arma...

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes