dimecres, 17 de setembre del 2008

AVUI POT SER UN GRAN DIA (Manchester -Vila-real)






Manchester-Liverpool. Barcelona-Mataró. Reus-París-Londres. Castelló-Almassora-Vila-real-Onda-Vila-real-Borriana... El tren, La Panderola... Hi ha noms de ciutats que han quedat enllaçades per a la història... Potser Manchester (bressol de la revolució industrial del vapor i del tèxtil) sempre quedarà d'alguna manera, alemenys per als vila-realencs, enllaçada amb Vila-real, bressol de la revolució industrial del taulell ceràmic, també d'artistes, sepulcre d'un gran Sant...

Manchester, pels grocs, mai arribarà a tenir el batec i el sentiment de Glasgow, però el futbol, la Champions League, també la fa especial.

Manchester United - Villarreal C.F., a les 20.45 i a Old Trafford, sí senyor! Malgrat l'enveja sana que em donen els vila-realencs desplaçats a l'estadi dels somnis, avui pot ser un gran dia per a tots. Ens ho hem de plantejar així, com va dir el Joanet... Que perden, que empaten, que guanyen, però tres anys després ja hi som ací. L'EuroVila-real segueix fent història i sent la il·lusió, de tot un poble que vol ser ciutat... Porra: 1 - 1. Qui la firma?



... I si els germans Canós tornaren a fer hores extres a la impremta, al mes de maig de 2009, per confeccionar un pòster semblant a l'anterior? Somniar és debades. Carpe diem!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

I después del partit el show de Don Carlone Fabra i el boicot de Fascistereconomía als reporters de La Sexta (22,15h.) per completar la jornada.

Anònim ha dit...

L'altra volta jo em vaig quedar amb el bitllet d'avió per a la final de París a la mà.
Esta volta, m'agradaria molt poder utilitzar-lo per a viure un moment històric per a la nostra ciutat (ja estic fart de "poble").

TONI PITARCH ha dit...

Josico: a mi em va passar el mateix, però avui ha estat un gran dia com jo mateix -com un Rappel qualsevol- havia previst... i si no he endevinat el resultat en la porra (1-1) ha estat per culpa dels pals, però al capdavall és també un empat (0-0), és a dir, un punt en la lligueta del nostre grup... Ah, i amb el valor afegit de fer-ho contra l'actual campió de la Champions League i, a més, am l'empat entre Cèltic i Aalborg que també ens dona més possibilitats de cara a superar la lligueta.
Avui estic orgullós d'ésser vila-ralenc, però continue avergonyit del polítics que tenim tant a nivell local com, sobretot, a nivell provincial. La justícia lenta mai serà justa!
I encara que els de La Sexta siguen del PSOE, que ho són, enhorabona pel reportatge d'ahir, però jo aspire a tenir televisió, ràdio i premsa lliures, és a dir, mitjans de comunicació que no estiguen controlats pel PP o pel PSOE com passa actualment amb el 99,9 % dels mitjans (llevat d'Intereconomia que s'ha comportat com una empresa del mateix Blas Piñar). També pense que els polítcs del BLOC que mengen de la política podria fer alguna cosa més i els que estem a la base, potser, també!
Però avui ha estat un dia gran: Visca el Vila-real Club de Futbol i tota l'afició groga!

Anònim ha dit...

És més fàcil que apleguem a la final de París, que tindre uns mitjans de comunicació nets de corrup-teles.

Anònim ha dit...

la sexta en el Proteste Ya ha criticat a 42 ajuntaments del PSOE y 46 del PP... no sé jo això de que la Sexta és del PSOE...

TONI PITARCH ha dit...

Una cosa és "El caiga quien caiga", "Buenafuente" o qualsevol programa concret o, fins i tot, l'ètica de la cadena.
Per exemple, ara mateix TVE-1 és molt més plural en el tractament de les notícies i la programació que Canal 9, per exemple... Però això no lleva que La Sexta, Cuatro o TVE-1 "siguen del PSOE" o que Canal 9, A-3 i quasi totes les de la TDT "siguen del PP".
Anònim del PSOE, no te molestes però tu ja m'entens... De segur que t'agrada més "Público" que "La Razón": a mi també, però "Público" és... o tampoc?

Qui té llengua va a Roma ha dit...

Fa anys que no vaig al Madrigal, l'última volta va ser per pintar unes pareds de blanc, ara farà 8 anys... Els dilluns busque al diari si el equip del poble ha guanyat o ha perdut, però res més. m'alegra si ha guanyat, i em deixa una mica indiferent si ha perdut. El meu avi, que va morir l'any 85, suposse que encara no es creuria que l'equip del seu poble, és l'únic equip que no ha perdut encara a la lliga (la bbva)de la Primera Divisió, i segurament seria un home ple d'alegria. Però, és increible que l'equip de futbol d'un poble tinga més diners que el propi poble. No sé si el meu avi ho entendria, però jo, no ho entenc.

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2024/25

Vila-real, la nostra ciutat (1274-2024)

Els més visitats

La meva llista de blogs

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes