dimarts, 13 de gener del 2009

PUBLICITAT CIBERNÈTICA, ELS RIVALS DEL FACEBOOK?



Resulta que molta gent heu rebut un missatge -com aquest de la il·lustració-, suposadament meu, que se genera -també suposadament- automàticament.

Ahir dilluns, per la nit, vaig rebre el mateix correu d'una persona coneguda i, naturalment, el vaig obrir. Una vegada obert, me demanava si volia ser el seu amic i com, de fet, ja ho som a la vida real, doncs vaig respondre que sí. Total que després d'un llarg -o a mi m'ho va semblar- procés de reconéixer cares i persones conegudes i desconegudes, vaig arribar fins l'àlbum fotogràfic esperat on no n'hi havia cap fotografia... i vaig tancar el correu i l'ordinador.

Avui dimarts, porte tot el dia rebent trucades de gent que afirma haver rebut un correu meu preguntant-los si volen que siguem amics... Tranquils, no estic baix de moral, ni d'autoestima, estic de salut millor que mai i els que sou amics preferiu/preferim parlar-nos cara a cara quan això és possible.

Naturalment, jo no he enviat cap correu, però deu ser una piràmide on els correus es generen automàticament: els rivals del famós Facebook? Això suposem... Els que en tingueu més notícies a vore si poseu una mica de llum en aquest assumpte i als que heu rebut un correu meu, malgrat haver-se generat automàticament, us demane disculpes cibernètiques.

Per cert, jo també vull ser el vostre friend i el vostre amic, però no en la vida virtual...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Millor ser amics prenent un cafenet, o davant d'una canyeta, abans que davant d'una pantalla.
No passaran!! :-)

TONI PITARCH ha dit...

...I quants cafenets tens pendents des del dia que te vas constipar allà pel temps de la república?

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

La meva llista de blogs

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes