divendres, 12 de març del 2010

LA CULPA SERÀ DE L'ORATGE...



La culpa serà de l'oratge, de segur... Aquest llarg hivern, de catàstrofes naturals a l'Haití, de terratrèmols a Xile, d'inundacions a les riques costes d'Europa i a les pobres costes espanyoles i de neu, pertot arreu, l'oratge continua en el punt de mira...

Els nostres avantpassats miraven al cel cada dia, més per qüestions agràries que religioses. Ara, en canvi, a banda d'haver-nos fet descreguts amb el canvi climàtic i d'estar cansats amb la tabarra de l'avortament -i d'altres debats que al nord dels Pirineus es feren fa més de 50 anys-, només mirem al cel per programar-nos la participació en la festa: de tard o de primer, Carnestoltes pel febrer; Madalena, festa plena... I la setmana que ve, senyor pirotècnic, continuarem amb la mascletà...

La festa continua... i sobretot ara que Ricardo Costa, pel que sembla, ha estat perdonat pels seus propis botxins... De tota manera, el personal hauria de distingir entre els debats bipartidisets quotidians i les tertúlies decimonòniques que emeten, a tothora, les televisions generalitstes i comarcals...Voleu dir que si haguera nevat a València, amb la mateixa intensitat que a Barcelona, no hauríem arribat, tots, a la conclusió de que la culpa és de Zapatero i del govern central que margina la Comunitat Valenciana?

A Catalunya, en canvi, com els que manen són amics del govern central, segons la caverna mesetària potser siga tot per culpa dels catalans, per la seua tacanyeria mil·lenària i, sobre tot, per culpa de les seues ancestrals reivindicacions identitàries... Mentrestant, com és lògic, l'independentisme continua creixent...

Jo sempre pensaré, en canvi, que la culpa serà de l'oratge, perquè tenim uns polítics tan extraordinaris que, segons les ràdios i les televisions que controlen, no tenen capacitat per fer res malament... Madalena: omple la taula ben plena!
================================================

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nadie ha pedido perdón por atentar contra la libertad de expresión, por despreciar el trabajo de un grupo de periodistas valencianos -de diarios como El Mundo, ABC, El Periódico de Catalunya, de El País, de las agencias Efe y Europa Press- que han sido testigos privilegiados de un año convulso y difícil para el PP valenciano a causa del caso Gürtel y, lo más importante, por ensuciar gravemente la imagen de una institución como la Diputación Provincial. Gracias a la ignorancia de los censores, a su incapacidad para comprender los tiempos en que vivimos, han conseguido lo contrario de lo que pretendían: la exposición "Frangments d´un any" se ha convertido en algo más que una muestra, en un símbolo de resistencia frente a la estupidez de aquellos que confunden hegemonía con abuso del poder.

Siempre lo he dicho: la estética del caso Gürtel, la presencia de tipos como "El Bigotes", la existencia de orgías con putas en La Nucía entre los líderes de esta trama corrupta, la historia de los trajes y los regalos, ha logrado, pase lo que pase en el terreno judicial, dañar gravemente la imagen y el capital político de los líderes del PP valenciano. Tanto es así que algunos políticos no soportan verse en esas fotos que recuerdan los momentos vividos por el caso Gürtel. Y siempre he añadido que sólo desde la honestidad, desde el reconocimiento de los errores, y de asumir responsabilidades políticas, se puede superar un estigma estético que aumenta cada vez que ocurren hechos como el comentado.

Salvador Enguix (La Vanguardia).-

Anònim ha dit...

La diferència entre el Barça i el Madrid és que mentre el Barça aspira a repetir la Champions i guanyar tres Copes d’Europa en quatre anys, el Madrid fa sis temporades que el seu objectiu és passar de vuitens de finals. Ha cremat presidents i entrenadors i aquest any s’ha gastat 260 milions d’euros que no li han servit per eliminar ni l’Alcorcón ni l’Olympique de Lió. Si el Barça creu en les seves possibilitats i no ens crispem, tampoc li serviran per guanyar la Lliga.
Antoni Bassas (El Periódico).-

Anònim ha dit...

Manuel Pellegrini es la víctima, pero no el culpable. El entrenador es la cabeza de turco, la figura a la que hay que sacrificar para justificar el fracaso de la nueva galaxia. El entrenador se encontró con un equipo hecho a golpe de talonario, difícil de ensamblar por las descompensaciones, los egos y la obligación de alinear futbolistas por los que se han pagado más de 250 millones de euros esta temporada. En algún caso su rendimiento no ha sido el exigible a su condición de estrella supermillonaria. Pellegrini no cayó bien en Madrid.

Pellegrini tendrá que pagar la mala planificación del club. Su historial no es el de un mediocre. Al margen de su profesión, ingeniero, como entrenador fue campeón en Argentina al mando de San Lorenzo de Almagro y River Plate. En España tiene más mérito hacer subcampeón de Liga al Villarreal que campeón al Madrid y lo hizo. Y clasificó al «submarino amarillo» en dos ocasiones para la Liga de Campeones, con plaza de semifinalista, como también la fue en Copa de la Uefa. Lo del Villarreal es hecho insólito porque nunca jamás lo había conseguido una ciudad de 51.000 habitantes.
Julián García Candau (Levante)

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes