dijous, 8 de març del 2012

A LES DONES QUE ESTIME


Estime la dona que em portà al món, 
em donà l'alé de la vida, l'aliment i la son.

Estime una dona que és un gran amor,
que em trencà el cor a trossos
i ara en tinc més de dos...

Estime les dones que m'han estimat, 
que m'acompanyen i em suporten,
que són al costat, les que ja no recorde,
les que mai he oblidat, aquelles que treballen
o han treballat als magatzems de taronja, 
al taulell o al jutjat, a les escoles, a les botigues,
al servei del veïnat...

Cada dona és una estima, cada estima és un batec,
i la societat batega amb cor de femella...
sense el seu batec, no som res.

Laulauenlaseuatinta

Quan Vila-real era un poble (Rafael Beltrán / Antoni Pitarch)

Calendari de Lliga 2023/24 (1ª volta)

Calendari de Lliga 2023/24 (2ª volta)

Els més visitats

El topònim Vila-real a la Península Ibèrica

Vila-real a rajaploma

TV3 EN DIRECTE

Horaris LligaBBVA

Dominio Casilda

Visualitzacions de pàgina l'últim mes